Systém technické podpory zákazníků
PřihlásitSystém technické podpory zákazníků
PřihlásitNašim zákazníkům poskytujeme konzultační integrační služby v oblasti informačních technologií, konzultace v oblasti IT všeobecně, spolehlivosti, bezpečnosti, podporu v nouzových situacích a autorizovaný servis.
Správa počítačové sítě je náročná činnost, ke které je třeba rozsáhlé technické zázemí a znalosti, které třeba stále obnovovat. Velké firmy mívají vlastní oddělení IT, které se o toto stará a jeho provoz vyžaduje nemalé finanční prostředky. Výhodnější, pohodlnější a lacinější řešení je toto přenechat specialistům. Spravujeme sítě různých společností, sledujeme informační novinky a máme vždy informace o nejnovějších technologiích, které můžeme využít ke zvýšení efektivity Vaší počítačové sítě.
V případě vlastního IT musíte nejen platit lidi, ale i jejich vzdělávání - a vybavení. V případě externí firmy platíte jen paušální poplatek.
vytváří kvalitní a spolehlivé servisní prostředí, dostupná 365 dní v roce ( bez dovolených, nemocenských a podobně ), tým zkušených profesionálů ( dokáže ihned eliminovat odborné a nebo lidské selhání jednotlivce ), výborná dostupnost ( pravidelné kontroly, neustálá možnost kontaktu, výjezdy do stanoveného počtu hodin ), finanční výhoda ( finančně výhodnější než zaměstnaný odborník )
střídání servisních techniků ( neznají prostředí ), nekoncepčnost ( jednorázové plnění jen krátkodobých cílů ), absence záruk termínů a cen
Specializujeme se na podporu produktů i s licencí GNU (LINUX), softwarových firem Novell, Microsoft, VirusBuster, Balabit, Symantec a jiné.
Cena správy sítí se odvíjí od skutečného stavu a složitosti sítě a softwarového vybavení.